Auton nokka kohti Lohjaa ja Aijan vastaanottoa:)

Pötyn salaisuuden selvitys aiheena:
Masuasukkeja on 6 meidän laskelmien mukaisesti;)

Kysyin Aijalta värejä ja sanoi, et kaikki näyttäisi olevan punaisia... onkohan tuohon nyt luottamista.
Hyvä juttu kävi, mentiin vastaanotolle ja kävimme Pötyn kanssa puntarissa (lähtöpaino oli 24,5 kg siemennyshetkellä), nyt paino oli 29 kg eli 4,5 kg tullut lisää...
Tein pikaisen laskutoimituksen ja sanoin Aijalle, et viimeksi tuli painoa 1 kg / pentu, joten siellä on nyt sitten 6 penneliä. Aija vain nauroi mulle, kunnes katsahti röntgenkuvatusta:) HAH, mähän sanoin!

Aija kyseli, et miksi mä käyn vastaanotolla, kun osaan itsekin tehdä diagnoosit ja ultrat sun muut (tein viime ultran itse ennen kuin Aija tuli huoneeseen)...

Noh ehkä mun uravalinta oli sittenkin väärä... Ensi viikolla toivottavasti ei vielä pullauta penneleitä ulos (mä olen Ranskassa) vaan pitää ne sisällään sinne maanantai-iltaan!